Liten utmaning till mig själv

 
Jag tränar ju ca 6 gånger i veckan, och en gång i veckan har jag "ätardag" då jag få äta vad jag vill! Ex, godis, glass eller chips.. Ja helt beroende på vad jag är sugen på, men nu hade jag tänkt skippa det fram tills jag & Natalie far till Stockholm. Så istället för att ha en "ätardag" så ska jag ha en gång i veckan en måltid jag får äta vad jag vill, exempel öka på med kolhydrater.
Så nu blir det inte socker/sötsaker alls på lite mer än 3 veckor, det ska nog gå bra även om det brukar vara jobbigt att motstå när ens kompisar/pojkvän kan sitta bredvid och trycka i sig massa onyttigheter. Men det här klarar jag, 3 veckor Sara det är ingenting ;-)
 
#letsdothis#eatclean#workout#justdoit#icaniwill
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0