19 maj

Jag har inte suttit vid datorn nånting alls, däröfr har jag inte kunnat ta mig tid & blogga.
I fredags när skolan slutade så.... (?) kommer inte ihåg vad jag gjorde. Jo juste gick på stan med Natalie för att försöka hitta nå kläder till kvällen men gick inge vidare haha.. Så åt vi grillat i byn och umgicks där, så det var riktigt trevligt faktiskt :-)
Sen for vi på någon förfest på erikslund, men var skittråkigt så vi for ut och åkte bil med nå folk istället. Spårad & rolig kväll, vi hann med & få böter och lite allt möjligt haha.
 
Igår så hände det inte mycket alls faktiskt, var en sväng till Rörbäck och kollade läget.
Och idag när jag vaknade så cyklade jag & Natalie till alder för att ligga där och steka, har vart helt underbart väder. Tänk om det alltid var såhär :D sen cyklade vi bara runt.
Sen nu ikväll har vi haft skiiiiiiiiiiiiiiiiiittråkigt tills att Alma & Fredrik ville va med oss, wie :-) så dem kom och hämtade upp oss så for vi till Fredrik och körde badminton och bakade pinnbröd. Sen plockade upp Amanda & for upp på gammelängsfortet och grillade. Ska kika igenom telefon nu och lägga ut lite bilder så min blogg kanske blir lite roligare.
 
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0