11 maj

Har inte suttit vid datan nå dem här dagarna därför jag inte har bloggat :-)
I onsdags så for vi iallfall typ till Alträsk eller vad de nu heter. Vart ganska sen kväll..

Igår så var jag med Erik, Matte & Rickard. Vi körde fyrhjuling (okej jag åkte) osv, var väl trevligt eller nå haha, jävligt blött om inte annat.
Sen på kvällen vare pataj, kom en massa olika folk. Men var inte alls sugen så för mig vart de då en lugn kväll, kanske inte den roligaste kvällen men helt okej. Synd att de ska vara så svårt för endel att kunna bete sig =)
Menmen, nu är jag iallafall hemma och ska sova ett tag. Hade inte så mycket roligt att dela med mig av tyvärr men då vet ni vad jag sysslat med dem senaste dagarna typ :p
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0