14 mars

Hej! Denna "mördar" torsdag var inte så jobbig, fick sluta två timmar före och jag har vart på bra humör hela dagen. När jag kom hem gjorde jag mig lite middag och så, sen nu har jag precis slängt iväg ansökan om sommarjobb via komunen. Får hoppas på att de blir vad som helst utom parkarbetare eller brk, haha resten kan jag fan ta ;-)
Förra året var jag ju på handbollsskola, och kan säga att jag egentligen inte tyckte vi var värd lönen vi fick eftersom vi arbetade bara nån dag och högst 4 timmar per dag, rätt chill men ja.. Vill testa på nå nytt också!
 
Ikväll blir de att testa på tabata med Natalie, ska tydligen vara väldigt jobbigt så vi får väl se om de är så jobbigt alla säger, haha. Menmen har inte så mycket mer att skriva vill bara att denna dag ska vara över så rillepille kommer hem ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0