10 mars

 
Hej på er! Förlåt att jag inte har bloggat nå, har inte suttit vid datan nånting alls..
 
I fredags så kom Rickard, Johan & Rune och plockade upp mig och Karro. Så for vi runt och snurrade ett litet tag sedan till Marre och där var en massa annat folk. Vi dansade, körde lekar & hade det trevligt! Var där några timmar sedan for vi ut igen, men då pajade bilen & pooolisen kom och ja, där var väl den kvällen slut kan man väl nästan säga? ;-) haha okej nä nu ljög jag för vi for och hämtade Johans bil och snurrade i den.
Igår så var jag med Rickard hela dagen, var ut en sväng men så dog bilen igen så då for vi hem.
Nu är jag hemma och hade tänkt vila lite, sen ska jag på gymmet och äntligen träna. Har vart förkyld hela veckan, men nu jävlar!! Sen far jag och kollar på handboll, perfekt avslut på denna roliga helg :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0