26 juni

Hejhej! Den senaste tiden har de it hänt speciellt mycket intressant.
I förrgår hängde jag med Stina, vart bjuden på mat & sen snackade vi ba lite skit som vanligt, hehe.. På kvällen var de fllmhäng hos robert, sen mötte jag upp Natalie för en kvällsprommis.

Igår var det jobb och sen hängde jag med Lina, Julia och Emma, nu har ju min lilla lina tagit körkort så vi var lite överallt, avslutade det på hängbron för lite häng. Sen inatt var jag, Natalie, Erik & Erik i niemisel i nå fort och kollade runt.

Nu idag har jag & Alma legat och pressat på kvarnängen sen har jag jobbat 16-21. Är helt slut nu så ska försöka sova om det går för sig, har it gått dem senare veckorna att sova på nätterna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0