äckeläckeläckeläckeläckeljävlaalltskitfanockså

fyfan min ilska just nu asså, går inte ens att beskriva med ord eller nå, så jävla pist off arg & ledsen. vill ba döda någon, nä föresten varför inte tvärtom, är så förbannas besviken & less på ALLA & ALLT som ens existerar i denna värld. Först ska man vänta i typ 10 timmar på någon jävla jävel som sen ringer, nä aasså du kan inte vara med mig? näAIUHFAEIGHERÖGOJAREÄJGIOÄAREJGAEIO jag skulle ba KUNNA LÄGGA MIG MITT JÄVLA PÅ VÄGEN AHRGIREHGA!!!!")#()#¤(%=¤#.
sen ska man stå ute i typ 3 timmar och vänta på någon annan jävel som säger, ja jag kommer jag kommer sen ba nä ojdå så säger man ingenting?!!?!?!?!? äckliga jävla dag,äckliga jävla vecka, äckliga månad, äckliga år, äckliga jävla liv!!!!!!!!!!!!!!! FAN ASSÅ fattar inte ens själv vad jag skriver för jag är så jävla arg!!!
usch fy & blä vilken äcklig värld man lever i asså, hoppas ni som ska, tar åt er och inser vilket jävla helvetes liv ni fått mig till. sabbat jävlart precis allt.
 bra tack & hej för mig

Kommentarer
Postat av: Paulina

Styrkekramar! <3

2013-01-01 @ 02:35:25
URL: http://paulinamolander.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0