6 januari

Goddag på er! I förrgår eftermiddag/kväll drog jag, tommy, emma, lina, fredrik & rickard upp till vuoddas och körde skoter, drack lite, titta film osv..
Sen igår när vi vaknade var vi ute och körde skoter nån timme typ, grillade osv.. Var riktigt mysigt faktiskt :-)
 
Sen igårkväll for jag och & R till Emma och Tommy, men båda vi var så tröttna och slitna så vi for hem och såg magic mike sen däckade vi.. Och just nu ligger jag i min säng och är hur jävla förkyld som helst, hör inget typ & halsen är som ett sandpapper osv, åh :(
Nu ska jag iallafall vila och sen hoppas på att orka ställa mig upp ur sängen ikväll iaf? Skolan börjar ju på tisdag...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0