2012 lista

ÅRET 2012

Hur har året 2012 varit för dig? - hm, fasktiskt ett väldigt dåligt år
Bättre än förra året? - nae
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2012? - hur jag mått, när jag fylde 16, turkiet med lina, tappade lämpen, åtalad i rätten typ, osv haha inga roliga grejor nästan egentligen ;b
Har du flyttat under år 2012? - nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - jo massor
Isåfall vilken? - hur många som helst ju, orkar inte skriva nån
Har du kysst en främling? - ne
 
 

KÄRLEK

Hur har din kärlek varit 2012? - ja har ju min älskade rickard, men nu i slutet på året har vi haft det lite struligt, men sen hela våren & sommaren var allt jätte bra. men de löser sig : )
Har du varit kär? - jag har vart de i över 3 år så ja.
Har du sagt jag älskar dig till någon? - jofan
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - aaaaa
Har du haft ett hemligt förhållande? -  nae
 

SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - nej!
Har någon i din släkt avlidit? - gammaelfarmor
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? - hmmmm, inte i år tror jag haha eller minns ej
Varit i slagsmål? - njae
 


PERSONLIGT

Har du gjort någonting du ångrar? - jo
Isåfall vad? - gjorde en sån jävla dum grej i somras som jag itne ska skriva ut här
Har du skämt ut dig? - säkert
Har du ljugit för en vän? - ja
Har du varit ute en hel natt? - jo
Har du blivit tagen av polisen? - ja
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - jått
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? - jaaa
 



SKOLAN & FRITIDEN

Vilken skola går du på? - björknäsgymnasiet
Har någon varit elak mot dig i skolan? - nae
Hatar du någon på din skola? - jå
Har du gjort något framsteg? - jopp
Haft alla rätt på ett prov? - hmmm, nae
 

VÄNSKAP

Har du träffat nya vänner? - några
Har du förlorat en vän? - ja asså har ju tappat kontakten med typ alla
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - hmm, njae de tror jag inte iaf haha
Har du gått bakom ryggen på en vän? - säkert hänt
Har du ljugit för en bästavän? - säkert hänt
Har du haft en relation med en vän? - nae
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0