5 februari

Hejhej bloggen!
Handbollshelgen i stockholm rolig förutom att jag lyckades vrida om mitt trasga knä, men så skönt att min syster & Stefan var där, så dom tog hand om mig!
Igår hade jag så ont så jag inte orkade ta mig upp till skolan, var till en ortoped och fick veta vad det var, har ingen aning om hur man stavar till det. Men har fått en skydd som gör att de inte kan hoppa ur led nu så det känns så skönt att kunna träna nu utan att behöva oroa sig för det.
 
Igår var jag med mitt hjärta som jag inte hade vart med på et tag så det var kul.. Han ska ju börja jobba i gällivare varje vecka så.. Både bra & dåligt tycker jag haha.
Men nu dör batteriet på min data, hejdå
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0