14 februari

Igår efter skolan gick jag & min bästaste Natalie på stan en snabbsväng sen drog vi till gymmet, körde ett jävligt tungt bodypump&spinning pass. Var så jävla bra instruktörer så de gjorde att jag klarade igenom passen :-)
Sen spenderade jag & Karro kvällen hos min farmor, pappa var även där och hjälpte mig med matten, har nämnligen prov idag.
 
Idag då är de allahjärtansdag(?) Inget speciellt men jag vill säga grattis till min älskade & saknade storebror! Hoppas du har en bra dag :-)
Jag ska då iallafall äta tacos med några godingar idag sen får jag se om vi hittar på nå eller bara chillar, nämen nu ska jag lyssna på min lärare om hur man borstar tänder på andra människor, haha. puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0