10 februari

Hejhej bloggen!
Min helg har vart aaaaaas bra! Första gången på flera månader jag gör nå kul en hel helg? :p
 
I fredags var jag & 9 andra brudar hos mig och åt pizza osv, sen festade vi. kom några andra trevliga människor osv, var as kul faktiskt.
Igår skulle jag göra skoteruppkörning&prov men det var ju så himla kallt så då ställde dom in det. Så då var jag ute med Johan och snurra ett tag sen släppte han mig hos Emma & Tommy. Dem bjöd mig på godmiddag och sen drog dom till Jokkmokk och jag for ut med Rickard, Robert & Oskar.
Idag så gjorde jag uppkörningen & provet så har skoterkort nu iallafall.
 
Ska gå & ta något att äta nu typ sen får jag se vad jag gör, tar mig ingenstans för pappa har ingen bil & mamma har lyckats tappa bort våran garagenyckel.
Rickard har stuckit till gällivare och kommer hem på fredag, känns lite tungt att han bara är hemma på helgerna. Memen ett jobb är alltid bra att ha!
 

Snodde bilden från Julias blogg!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0