23 april

Hej! Jag har just precis kommit in genom dörren.
Hade ju som sagt bara nationella idag, och kan säga efter min magkänsla att det gick åt helskotta, men får hoppas på att det inte gjorde det.. Sen direkt efter for jag och mina käraste vän Natalie till gymmet för ett hårt benpass!
For till skolan och åt lunch sen hem och duschade osånt. Sen har jag vandrat runt på stan med Lina & Natalie, trevligt :-)
Kvällen har spenderats hemma hos Natalie, åh är så avis på henne. Hon beställde en sak idag som jag velat ha typ flera år, jaja hon lär ju säkert blogga om det på hennes blogg så ni får läsa det där om ni vart nyfikna! - Hennes blogg hittar nu under mina länkar
Nu ska jag gå och gö mig nå kvällsfika & vänta in biggest looser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0