10 april

Ligger i min säng just nu typ halvtdöd känns det som.. Har väärldens värk i mitt knä just nu, har slarvat på att använda mitt skydd så har väl bara mig själv att skylla på.
 
Hursom helst idag, skola idag & onsdag innebär vår läängsta skoldag. Sen for jag & Natalie på gymmet och körde spinnpump, älskar onsdagspasset(den bästa instruktören enligt mig). Men jo vad tror ni hände idag när jag kom te gymmet? Typ det värsta som kan hända enligt mig, glömde sportbh hemma och hann inte hem för att hämta de, suck!
Nu ska jag försöka hålla ögonen öppna ett tag till så man kanske kan sova hela natten
 
Jo juste ni kanske undrar hur de blev igår när jag klippte mig, orkar inte hämta systemkameran nu så ni får några dåliga mobilbilder i ett inlägg efter det här, men det vart väldigt kort men ja. Det slitna är borta :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0