8 oktober

Tjatja bloggen! Nu är det så att min vän Alma vill att jag uppdaterar så jag får väl lov att göra det då..
 
I fredags så sov karro här, vi var med Johan & Rickard osv.. Sen i lördags hade vi SM steg 1 här hemma i boden, vart vinst. Lyckades hålla nollan och matchens lirare, så är riktigt nöjd. Hm, sen på kvällen gjorde jag it så mycket. Igår hade vi match på morgonen igen, förlorade med en jävla boll ganska så surt enligt mig men ja.. Vi gick iaf direkt till Steg 3!!!! Så glad över det.
Senare så myste jag bara på med Rickard, såg solsidan, åt tacos osv..
 
Nu ska jag ta mitt feta arsle och dra mot sensia, sen fixa lite saker som måste göras, handbollsträning senare.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0