myshelg med hjärtis

I fredags så orkade jag verkligen inte vara på skolan, så drog & tränade med Karro. Sen gick jag hem & duschade, for till luleå med rickard & rickard. Sedan for jag och hjärtis hem till mig och såg dom två nya johan falk filmerna.
Sen igår när vi vaknade for vi på badhuset, sen och handlade så gjorde vi mysmiddag. Sen låg vi i sängen heeela kvällen, såg massa filmer.
Idag kommer mamma hem, äntligen!! :D Ska iaf snart och träna, hade bara vela få med mig någon men verkar inte gå så bra haha, men sen ska jag hem & städa lite om jag ids..
 
Har ångest över att det är måndag imorgon, det betyder att 4 jobbiga prov väntar den hära veckan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0