Go hard or go home

Tjenixen bloggen! Eller ja vafan de är typ hära jag skriver när jag är ledsen eller nå för har ingen att prata med så går typ ut med allt här. men de skiter jag fan i, ert val som läser :):)

Idag var de skola som vanligt, och sen for jag på sensia med bästaste Marcus så körde vi ett rejält jävla konditinspass. Nu ska jag få i mig nå i magen sen blir det tillbaka till mitt andra hem (sensia) och köra ett ryggpass med Linn. Sen handbollspass, haha fan va kul de måste vara att läsa mig blogg asså?!!?!
Fattar inte att ni 60 pers som läser min blogg ids..
Men ni kan ju alltid kommentera eller nå om det är nå speciellt ni vill att jag bloggar om!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0