6 november

Igår efter skolan drog jag till sensia, sen for jag till min kusin där den som sagt bjöds på tacos. Satan så gott det var, så man tackar så mycket :-)
Drog sen vidare till svea till David med Karro & Danne. Var där nån timme sen gick jag & Karro hem till mig och däckade, eller ja man hann ju även med att få gardinstången i huvudet haha åh..
 
Imorse var jag och karro grymt jävla duktiga, klockan 07.00 var vi på sensia och körde ett konditionspass. Efter det träffade jag min sjukgymanst som vanligt och fick rehab övningar. Sen var de bara knata iväg till skolan, idrott & hälsa sen slutade vi.. Nu ligger jag hära i sängen med Karro och ska gå till coop och handla lite mat, sen kommer Paulina nog också hit
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0