20 maj

Igår så for vi till Sandträsk osv, var med en jäävla massa men jag åkte med Fredde A, Rickard & Alma. Sen var även jag & Rickard typ ute med Fredde skit länge. Men sen när vi väl var hemma somnade jag som en stock. Idag när jag vaknade var de av att Robert & Rickard skulle på max dirrmode, var skit hungrig och irriterad inga pengar osv så satt dom dära och mumsa ahaah... Så då fick jag fara hem till Rickard och äta en macka, hahaha snälla kompisar man har <3<3 nämen haha..
Sen nu ikväll har jag & R vart hos pappa, skruvat i min moppe. Vart ut och test kört några mercedesar osv ;);)
Nu ska jag ladda in lite låter i mobilen osv, är helt över speeedad så kommer typ aldrig kunna sova.
Imorgon ser dagen ut såhära: Slöjd, svenska, cooper, matte, vara med Karro, spinning!
Godnatt eller nå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0