Tidsfördriiiiiiiiiv

Om dig

Namn: Sara Hanna Linnea Lantz
Födelseplats: Boden BB
Bor: Boden, stan & övrebuddbyn
Ögonfärg: Blå
Hårfärg: Blond 
Skostorlek: 39
Civilstatus: Upptagen
Höger eller vänsterhänt: Höger

Sex & kärlek
Tycker du om någon just nu? Ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Vet inte, ja typ 
Har du fått ditt hjärta krossat? Jo
Har du någonsin haft sex? Ja
Har du fått ett sugmärke? Ja
Har du gråtit över kärlek? För många gånger 
Vem delade du senast säng med? Rickard
Har du drömt om någon du tycker om? Jodå
Om du tycker om någon nu, vet den personen om det? Ja
Har du haft sex på fyllan? Mjo
Har du någonsin känt dig utnyttjad? Hmm, njae inte de
Har du haft trekant? Nej
Har du haft sex med någon du knappt känner? Haha.. Hmm nja inte de
Gillar du att bli kysst på halsen? Ahdå
Är kärlek viktigt för dig? Mja

Ärlighet

Röker du? Nja
Snusar du? Nej
Skolkar du? Nej
Gör du frukosten själv? Yes
Har du suttit i rätten? Hm, jag vet inte :o vad äre? ahahhaha
Har du strulat någon av samma kön? Jo
Har du varit på strippklubb? Yes
Vad gör du när du blöder näsblod? Hämtar papper och försöker stoppa de? 
Vem kan du prata om allt med? Jag vet inte riktigt längre
Har du solglasögon? Jo
Vem pussade du senast? Rilleeee
Vem kramade du senast? Typ jonte idag på skolan 
Vad heter ditt hårspray du använder? Proffs
vilken färg har du på tröjan du har på dig? Svart
Känner du någon som heter Niklas? Jo
Sitter du vid en bärbar dator nu? Jajemen
Är du blyg? Inte det
Vad tänker du på just nu? När fan jag ska släpa mig in i duschen
Har du kysst någon idag? – Inte det
Har du kysst någon de senaste 30 dagarna? - Aa
Har du ett förhållande? - Ja
Om nej, varför inte? – 
Hur många har du varit tillsammans med? Ehh, haha oseriöst så äre väl hur många som helst, typ dagis osv. Men annars ja jag vet ithahha 
När förlorade du oskulden? Nått år sen
När går gränsen vid otrohet? – Asså otrohet, alla tar de ju olika. Men ja jag vet inte asså jag blir ju jävligt arg om min pojkvän skulle ragga på någon, typ säga massa saker/kommentera. Så hade ju absolut lacka om de vore så, ja jag vet it de är då inte acceptabelt men sen om man gör något men nån annan så äre ju absolut, goodbye fuck you ses aldrig mer :-)
Har du sagt till en person att du var kär i henne/honom när du inte varit det? Nej?
Vem hade du senast ett förhållande med och varför tog det slut? – Rickard, har de nu. Och innan de vare Erik, ja de funkade helt enkelt inte :-)
Är du romantisk? – Tror det :o
Har du snott en kompis pojkvän/flickvän? - Aldrig i hela helvete
Är du svårflörtad? – Hmm, aa fast ne
Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång?  Flera gånger 
Har du någon gång slagit någon du tyckt om? – Hahahaha, ja
Har du lekt med någons känslor? - Vet it
Har du haft sex med över 20 personer? - Nej
Har du haft sex med över 5 personer? - Nej
Hur länge höll ditt längsta förhållande? - 2 år, sen tog de slut i ca 5 månader. Och nu är vi tsm igen men ja jag vet it, två år
Och ditt kortaste? Asså oseriösa typ en dag, haha men lite mer seriöst kanske 3 månader
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? - Förhållande
Har du varit tillsammans med två samtidigt? - Haha ne??
Är du en bra pojk/flickvän? - Jag vet inte
Hur många har du haft sex med i år? En
Vem sa senast att han/hon tyckte om dig mer än som vän? – Idag :D
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade ett KK-förhållande med? Jao
Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? – Vet inte
Har du någon gång velat ha ditt syskons pojkvän/flickvän? - Nej
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? - Näpp
Vad gillar du för stil på tjejen/killen? – Dom får väl ha den stil dom vill. Men jag är inte så jävla mkt för killar med tajtare byxor än mej själv, så äre bara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0