Två "listor" som tidsfördriv

Nämn något som gjorde dig glad igår: Hmm.. Jag vet inte, inge speciellt var typ inte glad igår haha
Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Samma sak som jag gör nu, dvs ligger i sängen och surar för vi inte har nå varmvatten
Det sista du sa högt? Hejdå
Det senaste någon sa till dig: Tänker jag inte skriva här för de var nå otrevligt
Vad har du druckit idag? Vatten, mjölk & redbull
Vad var det senaste du åt? Tacos, typ vid 2
Vad var det senaste du köpte? Mat, i fredags natt
Vad är det för färg på din ytterdörr? Brun
Vad är det för väder hos dig nu? Det är kväll.. dvs. svart ute, så nå "väder är de ju inte direkt"
Godaste glassmaken? Sånhära med krossad choklad i, mums
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Jag vet inte. Typ
Sover du tungt? Ibland
Drömmer du mardrömmar? Aa faktiskt ganska ofta
Trivs du med ditt jobb? Har inget
Favoritklädsel? Mysbrallor och en tröja.
Favoritlåt just nu? Vet inte, kanske Dj Felli Fel - Boomerang
Vad ser du om du tittar till höger? Tomas som ligger under en filt i soffan och kikar på tv.
Vad gör dig glad just nu? Hm... bra fråga.
Vad ska du göra härnäst? Ligga i min säng och deppa
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Bajs
Favoritgodis? Oj.. Ingen aning
Kläder just nu? Haha trosor och en stor tröja eftersom jag var påväg in i duschen så när jag vred på vatten var de iskallt
Sommarplaner? Sommarjobba, spela fotboll, åka utomlands med Lina, åka utomlands med min älskade pojkvän också förhoppningsvig!
Hur många kuddar sover du med? 2
Morgon eller nattmänniska? Natt
Vad är viktigast för dig? Min familj & mina vänner
Är du kittlig? Jo
Snarkar du? Om jag är förkyld så gör ja det.
Stjärntecken? Vattuman
Äckligaste insekten? Typ alla
Stökigt el välstädat? Haha ja asså välstädat är ju fint men vårt hus är ju dock motsattsen
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar & lycka

1. Hur gammal är du om fem år? 21 år
2. Vem var den sista du träffade? Handbollslaget
3.
Hur lång är du? 170 kanske
4. Vilken var den senaste film du sett? Johan falk
5. Vem ringde du senast? Rickard
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Är ni på svea? :)" till Rickard
7. Var är dagens planer? Inga
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa om de ska gå fort typ
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Imorse
11. Vilken ögonfärg har du? Blå
12. När vaknade du idag? Halv 10
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja.
14. Vilken är din favoritplats? I någons famn som man tycker om
15. Vilken plats föredrar du minst? Typ flygplan haah
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Bor med någon jag älskar, förhoppningsvis börjat skaffa en egen familj :)
17. Vad skrämde dig som barn? Om de skulle finnas nå monster i trappan
18. Vem fick dig att skratta senast? Nån på skolan kanske
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Va?
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, norrbotten
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jopp
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja, för det mesta.
27. Vilken är din favoritglass? Chokladkross!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, slösa, skänka.
29. Tycker du om Kinamat? Funkar väl
30. Tycker du om kaffe? Usch nej
31. Vad dricker du till frukost? Oboy är ju starkt favoriten. Annars typ mjölk eller juice
32. Sover du på någon särskild sida? Hmm. Nej men sover iallfall alltid på sida
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Jo
37. Vill du ha barn? Ja!
38. Kan du några andra språk än svenska? Knappt hahah
39. Har du någonsin åkt ambulans? Ja
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, typ massa ja vet it, typ mat
42. Äger du dyra smycken? Några
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Tacos
45. Vem är den roligaste människan du känner? Hahahaa. Jag känner många roliga filurer
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett "hål" i knät. Min första fylla, hahahahah typ för 3 årsen nån dag innan julafton ramlade ner från Andres epa
47. Vad har du för ringsignal? Nån av iphones ringsignaler
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Säkert
49. Flirtar du mycket? Nej, men endel tror jag gör det fast jag inte gör de? Haha
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Profilbild?
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, haha sånt man har pappa till eller någon killkompis.
52. Har du fått fortkörningsböter? Jies
53. Vilken var den senaste bok du läste? Vet it
54. Läser du dagstidningen? Nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? HAHAHAH brukar fan göra de
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Typ rixfm lr nå
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Mattetal
59. När var du i kyrkan senast? Oj, jag vet inte
60. Vilka personer utmanar du? Go for it dom som vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0