Grattis mamma!

Hej! Vart inte att jag bloggade nå igår eftersom jag inte var hem nå. Först var jag på hildurs hela dagen, eller 9-6 typ. Då kom Rickard & Ludde och hämta mig så for ut med dom + Johan. Gjorde typ inget, så efter någon timme åkte ja och R hem en snabbis sen ut igen med massa folk.
Var så jävla ledsen igår också kanske dels därför ja inte bloggade. Men de löste sig, och imorse när jag och R vaknade låg vi och krama varandra hela morgonen typ så då vart jag typ glad igen hihi :-)

Sen idag fyller min älskade mamma♥  år så vi gick på stan och åt frukost på dagobert och shoppade lite småsaker sen så var jag med Karro och Elina ett tag så kom mamma tillbaka så fikade vi.
Ikväll ska jag på fotbolls möte och bara ta det jääävligt lugnt. Är typ helt död i hjärnan

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack lilla gumman :-)

2012-03-12 @ 15:44:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0