Irriterad



Om de nu skulle på dåligt väder på fredag blir jag fan irriterad :(
Sen på från måndag har dom lovat bra väder, och de är ju självklart när man börjar jobba då. Haha åh så sur jag är just nu



Idag kom jag till skolan i tid!! Duktig som man är, men nae då visar de sig att jag hade lika gärna kunna ta sovmorgon till halv 10, hade lektion i typ en halvtimma sen inga mer lektioner. Vid 12 typ gick klassen på rönkan så köpte vi alla glass.
Sen har jag spenderat alldeles för jävla mycket pengar idag på stan också, men nu är allt klart inför skolavslutningen typ. Bara sola lite solaruim också haha :-)

Ikväll så ska min klass vara i skogen typ haaha, vi ska väl spela massa spel, grilla & bara mysa på. Tror fan vi skulle tälta dära också? Haha ajja jag fattar ingenting, hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0