21 juni

Tjaaaaa! Igår gjorde jag typ inget alls, jobbade typ haha. Vi bowlade, var i smörblomman & spelade minigolf typ. Så var inte jobbigt alls. Men nu är jag ledig tills onsdag, då äre bara 4 dagar kvar av mitt sommarjobb. Och måste bara säga att de här är dom mest lättförtjänsta (eller hur fan de nu stavas) pengarna i hela mitt liv haha :D
Nu väntar jag på Lina, vi ska gå ut på en långpromenix och kvällen ska jag tillbringa med mina bruudz (Natalie, Paulina & Alma) Vi ska grilla och spela kubb osv, kommer bli suuper mysigt och jag har saknat dom as mkt så!
Ska sätta kameran på laddning och ta med den också.
 
Om de nu blir så att jag inte skriver mera så har jag bestämt mig för att toffla över midsommar hah ;-) Nämen imorgon så åker jag till Rickards stuga och spenderar midsommar dära med hans släkt. Kommer säkert bli jätte mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0