17 juni

Hej! Har inte orkat blogga nå tidigare, men i lördags for vi (jag, Rickard, Johan, Alma & Lina) till Råneå och kollade läget osv. När vi var dära bestämde vi oss för att dra till kalix eftersom de var cruising dära. Vi hann precis dit sen blev de kaos blablabla med aina, haha..

Igår så jobbade jag på travet i vip tältet, vart ganska långtråkigt efter ett tag men de gick bra. Sen for jag ut en sväng på kvällen också, men de var skit tråkigt ute :-)

Idag började handbollsskolan, så har lekt lekar med småbarn heeeeeela dagen. Min hjärna är död och har sovit sen jag slutade, ska iaf hoppa in i duschen nu och förhoppningsvis vaknar jag till då, men vet inte haha. Kanske skriver senare om jag ids, har tyvärr inga bilder heller att bjuda på. Men om ni börjar följa min instagram: ssaralantz där får ni se mkt mer bilder än hära

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0