10 juni

heeeeeellllloow estland!!!!

Haha det känns som jag inte bloggat på as länge och har skit mycket att skriva, haha :-)
For iallafall på skolavslutningen för mamma hittade linnet jag letat efter att ha rivit ut typ alla mina kläder. Skolavslutningen var jätte fin & tack till alla som kom och kollade osv + roserna :-)
Sen bar de av och kollade på min älskade Rickard som tog studenten, så fin han var!!!!!
Kvällen började iallfall hemma hos Julia med hon, Alma, Natalie, Julia, Natalie & Lina. Vi hade så jävla kul, har saknat att umgås med alla. Sen for vi ut till stan, där hängde vi med massa andra folk osv. Kvällen slutade iallafall på fest hos Andy sen drog jag & Rickard hem eftersom jag skulle jobba dagen efter.

Lördag: For och jobbade vid norrigården på marknaden, målade ansiktsmålning på ungarna. Sen for jag på max med Alma & mamma. Jag som har varit vegetarian i 3 år ska alltså sluta med det nu! Inte så jälva lätt men ja :-)
Sen var de bara hem och fixa sig, sen drog jag iväg till gruvberget för lagfest!! Fyfan så jävla roligt vi hade, dansade till benen höll på vika sig, sjöng så rösten försvann.

Idag då, när jag vaknade var jag ganska så sliten haha, men inte så konstigt ;-) Men var bara hoppa in i duschen, sen var de firande hemma hos Rickard för studenten osv. Mycket gofika och träffa allt folk, sen nu ikväll har vi vart ut en sväng osv. Men nu är jag hemma för börjar ju sommarjobba imorgon.
 
Haha alla kanske inte orkat läsa ända hit eftersom de knappt står nå intressant, men jag tänkte lägga ut massa bilder. Det är garanterat roligare än att läsa, pusssss & tack till alla som gjort den hära helgen perfekt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0