TAGGA TAGGA TAGGA

HEEELLLLOW ESTLAND!
Imorse när jag vaknade så gick jag på stan med syster, mamma & Vilhelmina och myste på. Shoppade lite kläder osv. Sen for jag & Rickard mot tg till Andre där även Natalie var, så bokade vi biljetter till träästock!! FAN VA GRYYMT JÄVLA KUL VI SKA HAA!!! Jag & Natalie ska vara med Alma och hennes "unicorns" där borta också, alla ska ju typ dit så kmr bli grymt ;-)
Sen när vi hade bokat dom så drog vi en spontan tripp till storheden och köpte en jävla massa:
 
Tält som man bara behöver dra i ett snöre så fälls de upp
Regnponchos
Keps
Bebispool
Muggar
Sugrör
Madrass
Nödladdare till telefonen
Liten spegel
 
Resten ska inhandlas senare. Men nu ska jag mysa ner bredvid hjärtat mitt som vill att vi ska slå på en film, puss :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0