26 juli

Godkväälll!
Fasiken vad dagarna rullar iväg nu känns de som, typ bara 20 dagar kvar till skolan börjar ju.. :( Men som tur är kommer jag ha Alma & Ante i min klass på björknäs ♥
Idag iallfall så låg jag & Rickard i sängen ända tills klockan 5, då gjorde vi oss nå mat sen for vi och Rickard S till långsjön. Fyfan vi har haft så jävla kul, åkt vattenskoter, ring, wakeboard, vattenskidor plus massa annat. Sen avslutade vi kvällen med en sköön bastu.
Just nu ligger jag i sängen och imorgon så bär de av till rörbäck för lite stugmys, låter helt perfekt enligt mig.
Har lite bilder på telefonen jag hade kunna lägga ut, men de funkar inte att lägga upp bilder via appen för mig & har aldrig gjort det heller..
Men nu ska jag slå på en film. Skriver nog inte mera förens fredag, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0