18 juli

Tjeeenare! Vaknade ganska tidigt igår, så for jag på dollar med Rickard & Natalie. Köpte bort lite saker till trästock osv, sen kom Robert & Dos till Rickard, så då for vi ut och åkte med Dos ett tag osv.. Vart en sväng på max & rönnnkaan. Sen igårkväll var jag med Natalie, Robert & Rickard.
 
Imorse for jag & hämta ut mitt pass, sen cyklade jag & Alma till blåängeln där Natalie & Paulina var & käkade. Efter det cyklade vi in till stan och fixade lite saker inför IMORGOOOOON!!
 
Nu håller jag på attt packa väskan/orna.. Haha fyfan va jag har mycket packning :(
Jag & Natalie tar iallfall bussen dit imorgon, den går halv 12 från Luleå och vi ska vara där lite tidigare också. FYFAAAAAAAAAAAAAN JAG ÄR HELT SPEEDAD!!! SÅ JÄVLA TAGGAAD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jaja de här spårar, skriver senare bitcheees

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0