Tidsfördriv

personligt:
fullständigt namn? - Sara Hanna Linnea Lantz
ålder? - 16 typ
längd? - 172 cm typ
vikt? - men fyyyyfan skärmen spricker om ja skriver de :P
smeknamn? - saris, sar, haha okej har typ hur många som helst
vart bor du? - stan & övrebuddbyn
hårfärg? - blond
ögonfärg? - blå
kan du själv säga att du ser bra ut? - neeeee
hur mycket bryr du dig om ditt utseende? - ja
lyckotal? - 11 eller 12

vänner/folk:
vad heter din bästa vän? - Jag vet inte riktigt vem som är min "bästavän" haha 
hur många vänner har du? - Några
när var du senast med någon kompis? - typ 40 min sen
känner du dig tvingad att umgås med vissa kompisar? - haha nae
vem sov du senast hos av dina kompisar? - Karro

romantik:
vill du ha ett förhållande? - ja varför inte
vill du helst att din kille/tjej ska vara äldre eller yngre än dig? - äldre
är du kär? - hihi
vågar du säga "jag älskar dig" i verkligheten? - jeo
skulle du kunna vara tillsammans med någon på din skola? - jo
i din klass? - haha nee

från kram till sex:
har du pussat någon i motsatta könet? - haha ja
kysst någon inför folk? - haha ne vem vågar de :PPppp
hur många har du hånglat med under en kväll? - tio kanske
vem är ditt bästa hångel? - vet inte 
och vem är ditt senaste? - Rickard
hur många har du kysst? haha helt ärligt vet jag inte, jävligt många iaf
hur många har du haft sex med? 3
hur många har varit otrogna MED dig? två

hur många har varit otrogen MOT dig? ingen hoppas jag

hur många har DU varit otrogen mot? två
skäms du över att hångla inför folk? - nej inte de, men brukar ju som inte börja grovhångla framför folk? haha
haft sex med någon på offentlig plats? - jo
haft sex överhuvudtaget? - mm
blivit dumpad efter sex? - haha nej

tankar och skit:
har du någon fobi? -
har du någon allergi? - jo
vad tänker du på innan du somnar? - olika

vad är de första du tänker på när du ser en person? - jag vet inte, de är olika men typ om de är någon som bara går förbi typ röven? haha men annars ansiktet


senaste 48 timmarna har du:
pussat någon? - säkert
haft sex? - nee
fått en kram av en helt okänd? - ne
ringt någon? - mm
blivit uppringd? - mm
funnit kärleken? - de råka jag göra för tre årsen


antal:
Personer du älskar? familj, r, vänner
Personer du hatar? hahah ska nog inte ta upp de hära : ) men äckeln
Pojk-/flickvänner du haft? Haha har ju haft jätte många när man var mindre, men kanske lite mera seriösa. Erik, Rickard, Mikael.
Festivaler du varit på/ska på detta året? aa eftersom de är 2012 nu så inga.. men ska nog iväg på endel

Gånger du haft minnesluckor? några
Gånger du varit hög?
Personer du saknar just nu? Några

Gånger ditt hjärta brustit? För många


Kommentarer
Postat av: myykrutrök

ha-ha, härligt mycket du kopiera jossan på alla svar tp . funnit kärleken : det råka jag göra för tre årsen



vikt : fyyfan skärmen spricker om jag skriver det :p



du la upp det efter, pinsamt

2012-01-30 @ 01:49:28
URL: http://myykrutrok.devote.se
Postat av: sara

jo jag har tagit den från jossans blogg! vad äre som är så pinsamt med att ha kvar hennes svar? :)

2012-01-30 @ 10:48:41
URL: http://saralantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0