Stupid hoe

Tjaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111
Igår var jag ju med mina småkillar i Kalix, resultatet vart väl inte så jätte bra men dom var verkligen jätte duktiga. Sen for jag hem, käkade på max var md Rickard, Alma & Karrro. Sen var vi ute med Robert, Op, Jenny, Erik & hans tjej. Vi for typ runt och snurrade hela kvällen, for bla till nå jävla konstigt ställe haha. Sen for vi och dumpade Alma & Karro hemma hos dom sen hämtade vi upp Pontus, Hannes & Ludde. Var ute med dom ett tag, sen for jag och R till han och sov. Idag har jag sovit hela dagen, eller vart på basen en sväng och fota Rickards bil. Nu ikväll ska jag ut med Lina & Karro. PUSS


Kommentarer
Postat av: Anonym

Testar liteeeee

2012-02-26 @ 21:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0