Blablablaaa

Nämn något som gjorde dig glad igår: Karro
Vad gjorde du kl 08 i morse? Jag sov
Vad gjorde du för 15 min sedan? Pratade med Karro i telefon typ?
Det sista du sa högt? Ja okej pusshej
Det senaste någon sa till dig: Jag ringer sen
Vad har du druckit idag? Oboy, vatten, redbull
Vad var det senaste du åt? Två hårdbrömackor
Vad var det senaste du köpte? Iförrgår köpte jag mat till Rickard
Vad är det för färg på din ytterdörr? Öh.. brun tror jag?
Vad är det för väder hos dig nu? Typ vitt, haah minus 14 kanske? Så rätt varmt :-)
Godaste glassmaken? Vaniljglass med krossad choklad i.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Hmm.. Ja kanske de
Sover du tungt? Ibland
Drömmer du mardrömmar? Jo väldigt ofta faktiskt, haha
Trivs du med ditt jobb? Har inge jobb, men min skola suger :ppP
Favoritklädsel? Typ ett par jeans och någon skön kofta kanske? Eller ja mjukisar är ju riktigt skönt haha.
Favoritlåt just nu? Vet inte, kanske Tröjan du hatar?
Vad ser du om du tittar till höger? Min pippi tröja, ett ostädat golv och en glassgubbe haha
Vad gör dig glad just nu? Hm... bra fråga, kanske Rickard
Vad ska du göra härnäst? Vänta på att Karro kommer hit
Höger el vänsterhänt? Höger
Humör just nu? Sådär, grymt trött och uttråkad
Favoritgodis? Oj.. Jag vet inte tycker om allt utom lakrits och mint haha.
Kläder just nu? En grå kofta från seeme och en annan "stickad" tröja dära ifrån. Och favorit byxor, drdenim
Sommarplaner? Åka utomlands med några/någon underbar, dra och campa, nån festival. Har inte planera så mycket :-)
Hur många kuddar sover du med? 2 eller 3
Morgon eller nattmänniska? Natt
Vad är viktigast för dig? Min familj/släkt och mina vänner
Är du kittlig? Ibland, beror på vad jag är på för humör..
Snarkar du? Om jag är förkyld så gör ja det.
Stjärntecken? Vattuman
Äckligaste insekten? Spindel, lr nä typ alla. Usch
Stökigt el välstädat? Ja asså mitt rum är ju oftast stökigt.. Men välstädat är ju finare haha.
Vad längtar du mest efter just nu? Sommar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0