Rätt åt er

Tjenis!
Igår så kom Rickard hit sen så när vi skulle fara ut så hade hans bil gått sönder, så han bytte bort den mot Roberts bil. Så sen hela kvällen var vi typ på bygget, sen for vi hem och såg film. Idag väckte Rickard mig klockan 10(!!) Men var bara slita sig upp och åka mot biltema, sprang bara in dära och köpte toning sen till Rickard och fixa de, lite gormigt men de gick, kopplade även ljud osv.
Sen for vi ut ett litet tag med Robert & Johan och nu är jag hemma.

Tänkte bara säga rätt åt er alla fylleskallar som är bakis idag, har sett på hela facebook, bloggar & instagram hur alla skrivit och allt hur dom mår dåligt och käkar bakismat och käkar massa gott.
Jag gjorde mig då nyss en tonfisk röra och ska snart röra mig mot gymmet! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0