När du tittar bort

Hej! Gick skola idag till halv 3 typ, fick sluta en timma tidigare :-) Så då gick jag & Fanny och Marcus och fråga efter nå prao-sak lalalala. Sen gick vi på och köpte lite godis, hihi eller Marcus var så gullig och bjöd. Sen gick jag & F hem till mig så åt jag lite "middag" Sen vidare till stan, köpte en ny bikini och nu så sprang mamma iväg och ska köpe en parfym åt mig. Ikväll äre handbollsträning som gäller och är så grymt jävla taggad, även fast jag är i min sämsta form just nu! Känns som jag inte har tränat på 100000000 år. Men de ska väl ändå gå bra hoppas jag! Ne nu ska jag tvätta bort sminket sen packa lite om jag hinner! Seeyaah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0