Wild horses

Oj, glömde visst & blogga nå mera igår. Men var iaf på björknäs typ hela dagen innan jag tog mig däraifrån, ja men sen for jag till pappa med Karro så var vi hära och donade på lite. Sen for vi till max, så kom Lina dit efter ett tag. Efter de for vi och hämtade Erik, skjutsade han på stepin ett tag så då var vi bara ute och snurrade. Vid 8 tiden for vi till Karro och bara tog de lugnt, sen kom Johan & Rickard och hämtade mig och Erik så for vi till pappa och surrade med han osv.. Sen på kvällen sov jag även med min bästavän, hihi ovanligt ;-)
Nu idag slutade jag skolan för ca en timma sen, och nu sitter jag hära i övrebuddbyn och väntar på bättre tider.. Nämen pappa håller på fixa i mercan men går inte så himla bra så har bett mamma hämta mig på ett tag, men nu vart de hära väldigt långt & tråkigt skriver senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0