Vänner, kärlek & bästavän, ingenting

En sak som jag tänkt på väldigt mycket är att om man är tillsammans med någon så hittar man ju som på ganska mycket med varandra. Ja man är ju som bästavänner med, men sen när de tar slut? Vad händer då, ja man kanske hälsar på varandra sådära på stan.. Eller så är de bara jag som kanske har de så eller tänkt så? Men jag tycker bara de är så grymt konstigt, att förlora en bästavän sådära är så jävla jobbigt. Nu menar jag ju absolut inte att alla här de såhär men jaa, eeller äh de hära inlägget vart nog ganska meningslöst men ÅH. De hära gör mig galen

Vad jag än säger till dig, ger dig för signaler du kommer aldrig förstå hur de känns för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0