Oj

Oj jävlar vad många som har kolla in min blogg, så har jag inte uppdaterat något... Såg att de från mobilen kom upp :-) Men sov iaf hos karro, vid 3 for jag till pappa hämtade mercaan sen for jag och hämtade Rickard så for vi till Johan, där var Robert också. Vi kopplade ljud osv gick väl sådära! Så var väl med dom i några timmar sen for jag hem till mitt hjärta :-) Var dära ett tag sen for vi till björkelund till någon random sen hem till pappa och var dära med nå folk. Har just kommit ur duschen och nu ska jag sova, brukar it göra de den hära tiden typ men insåg att jag har prov imrn och har ju fan it plugga nå, fick sån ångest så lika att sova :-) Haha nämen godnattt typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0