Det är så logiskt, alla fattar utom du

Jag känner bara att jag måste skriva av mig lite..

Ni ska veta hur svårt de är, hur jävla jobbigt de är att vara vän med någon. Fast ändå inte, för jag får inte visa för någon att jag är vän med den, inte prata eller skriva med den när någon annan ser, vi kan inte umgås heller ifall någon anann skulle se det. Vi är vänner när du känner för de! Jag vill men klarar fan inte av att behandlas så hära. Förstår du inte att du betyder så grymt jävla mycket för mig, jag har offrat och kan offra så mycket för dig. Kan du inte göra något för mig då? Iallafall vara min vän... Du är inte värd att bli behandlad så av den.
Tänk er själva att vela vara vän med någon så himla mycket men de går inte för att då kan folk bli sura och börja sprida massa rykten,
så jävla töntigt.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0