Dag 1 - Någonting du aldrig glömmer


Haha inga större bilder för erat eget bästa ;p
Men något jag verkligen aldrig kommer glömma är nog hösten 2009. Jag började på en ny skola, inne i stan. Från att ha gått dagis/6års/skola i Svartbjörnsbyn! Jag var en vilsen liten tjej fjortis som försökte passa in, gjorde massa dumma saker egentligen. Men faktiskt är de inget jag ångrar, för de är nog de hära som har gjort mig till personen jag är nu! Jag hittade min första kärlek i livet som hade sina 2 år och var underbart. Jag umgicks med väldigt många folk, men allra mest var nog Rickard, Andre, Johan, Pontus, Robert, Julia, Karro, Lina, Sandra, Mia, My & Emma. Nu menar jag inte att de bara var dom jag med, för helt ärligt så var jag typ kompis med alla haha! Jaja orkar inte skriva nå mera, de dära är iaf något jag aldrig komma glömma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0