Besöksrekord

Jag tänkte bara ta och skryta om att jag hade besöksrekord idag! ;-) Träningen gick åt fan, mådde svin dålig och de har jag gjort nu några dagar. Ingen skola imrn ska till läkaren, eller kanske hinner till skolan när jag är klar dära det ser vi ju. Mest troligt så skulle jag äta med min saknade kusin Johanna imorgon på stan, sen kolla match på kvällen med mitt fina lag.

Btw så hade jag tänkt börja göra en lista från & med idag

Dag 1 – Någonting du aldrig glömmer.
Dag 2 – Min önskelista.
Dag 3 – Min bästa vän.
Dag 4 – Det här åt jag idag.
Dag 5 – Min dag.
Dag 6 – Något jag brukar göra på måndagar.
Dag 7 – Något du längtar till.
Dag 8 – Min favoritårstid.
Dag 9 – Min favoritstad.
Dag 10 – Det här hade jag på mig idag.
Dag 11 – Min musikstil.
Dag 12 – Mitt favoritgodis.
Dag 13 – Låtar jag kan lyssna på om & om igen.
Dag 14 – Min favoritplats.
Dag 15 – Mina drömmar.
Dag 16 – Det här är jag beroende utav.
Dag 17 – Mitt favoritminne.
Dag 18 – Min favoritfödelsedag.
Dag 19 – En stark och svag sida jag har.
Dag 20 – Någon jag vill byta liv med för en dag, & varför.
Dag 21 – Ett annat ögonblick.
Dag 22 – Det här upprör mig.
Dag 23 – Det här får mig att må bättre.
Dag 24 – Det här får mig att må dåligt.
Dag 25 – En bild från mitt rum/lägenhet.
Dag 26 – Mina rädslor.
Dag 27 – Min favoritfärg.
Dag 28 – Det här saknar jag.
Dag 29 – Min värsta mardröm .
Dag 30 – En bild på ditt dröm hus, samt berätta om hur du skulle vilja att din framtid såg ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0