Nothing on me

Chaachaa bloggen!
Haha nejmen igår så for jag och Rickard till storheden när vi vaknade. Var där ett tag sen hem till boden och minns inte vad vi gjorde då. Sen igårkväll var vi med Fredrik & Lina, vi for mot Älvsbyn med Jenny, Robert, Andre, Frida & Johan. For och snurra dära med Anton som bor dära. När vi var tillbaka i boden var jag & R med Op, Joel & Tim. Har tyvärr inga bilder men rolig kväll iaf, kom hem vid typ 3 :)

Idag ringde alarmet på 12.00, så var bara slita sig upp och gå till stan där jag har stått till 16.00 och delat ut nå reklamblad! Sen kom Fredrik & Lina och hämtade mig, då for vi till Luleå. Så har precis kommit däraifrån och nu ska jag styra mot duschen sen ikväll blire vara med nå härliga!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0