Julafton osvosv

Min julafton var då super bra! :-)
Började hos farmor med hon och pappa, fick massa fint! Sen for jag till moster där dom andra var, åt lite. Sen for vi hem till oss där kom tomten och så vare massa fika. Vid 9 kom Rickard och hämtade mig, vi skjutsade runt på massa folk hit&dit sen for vi hem till min kusin igen, sen till hans mormor&morfar. Träffade dom från hans släkt.
Igår så vaknade jag & R vid 1. Såg film osv, for ut och ja... Inte så intressant de jag skriver, var med massa folk typ Petter, Fredrik, Lina, Anton, Robert ja osv.. Ni fattar, haha vi for hem vid 1.
Idag så for vi till storheden, R gick på biltema osv. Jag fyndade nå underkläder på h&m!
Men nu väntar duschen på mig sen ikväll blire typ att vara med Lina.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0