12 timmar mörker 12 timmar ljus

Tjoooh!
Igår var jag och dela ut nå reklambajs på morgonen sen for jag till luleå osv, shoppade 2 par nya skor och nya kläder. Sen när jag kom hem for jag på relaxen med Rickard, Andre & Frida. Fyfan så kul de var haha ;D

Idag när jag och R vaknade så åt vi frukost osv sen gick jag på stan och mötte Linnea, vi tog en fika på opalen och en massa prat. Sen kom Marcus även till stan, vi gick runt och sånt.. Köpte strumpbyxor och lösögonfransar! Sen när jag kom hem så var min syster, Stefan & Vilhelmina dära så vi käkade kina mat, mumms. Sen kom Lina hit och då for vi ut, vi for runt och sånt sen for vi till Alexander där han, Alma, Emil, Emil, Natalie, Andre, Jonte var. Nu ikv/inatt har jag, Lina, Fredrik & Rickard varit i Luleå.

Kommentarer
Postat av: ;)

Är ni tillsammans igen?! :D

2012-01-01 @ 16:29:24
Postat av: sara

nej de är vi inte! :)

2012-01-09 @ 22:43:22
URL: http://saralantz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0