Är de lugnt om jag kallar dej baby?

Okej igår när jag bloggade så gick vi ju inte & la oss. Vi dampade runt som fan, vi hade huset för oss själva så vi klädde ut oss osv.. Sen vid 4(?) så for vi utåt igen, eller till erikslund på lite missions. Hahhaah, sen for vi till statoil efter någon timma och dära hade vi gryymt kul. Pontus & Ante och Mutte var där med. Vi fick stå i kassan, göra egen mat, ta godis osv.. Vi for iaf hem igen vid 7 typ, så låg vi i sängen allihopa och pratade ett bra tag. Som tur var hade vi ställt alarm idag, men gode sliiitet var de ju. Men då for jag hem till mami duschade & så.. Sen for jag och Karro till faggeskolan var med Erik dära ett tag. Sen gick vi till ica sen vandrade vi hem till mig, gjorde inte så mkt. Slog på en film men då for vi & hämta amapippen (HAHAHAHA, fick nytt namn igår på statoil) så for vi ut ett tag. Sen fortsatte vi se filmen! Dom har farit för ett tag sen oså, nu ska jag försöka sova. Annars lägger jag ut nå bilder från sommaren om jag it somnar! :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0