I was walking

TJENIS, jag lever! Haha har inte blogga på några dagar.
Kommer inte ihåg vad jag har gjort typ haha, har typ vart med Karro, Lina, Fanny, Fredrik & Rickard hela helgen tror jag?
Idag iaf
Sov hos Rickard inatt, for hem ganska tidigt. Var med Karro på stan ett tag, sen gick vi hem till mig pratade lite & så.. Sen kom Fanny & Lina. Vi var här och tog de lugnt, sen vid 5 gick vi ut. Jag & Karro åt på "den glada sceöiojfeö" ja ni vet där jag praoade haha. Blev varsin räksallad, sen var vi på stan. Fanny drog vid halv 7. Vi andra + mamma såg bio. "Hur många lingon finns de i världen" Fyfan så jävla bra film, har ni inte sett den rekomenderar jag den stort!! Mycket skratt & lite tårar haha :-) Men nu vet nii. Kanske lägger upp nå bilder lr nå sånt. Men eftersom jag inte har så mkt mera att skriva kan jag lägga upp lite
spotifylänkar

Eller eh nej de gör jag inte för jag vet fan inte hur man gör. hahahahhaha eh... Lägger upp nå bilder ist?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0