Tusen gånger starkare

Hallå! Jag och Karro gick till stan tidigare idag, så typ kollade vi runt på allt & inget. Finns ju inte så mycket att se hära i lilla boden men vi titta på allt som gick, haha! Sen gick jag & fikade på opalen med mamma, trodde de skulle vara mysigt men hon satt bara och pratade i telefon så vart irriterad och drog. Sen hade jag ju egentligen träning, men jag valde att avstå och hade en riktigt bra anledning. Men skriver inte den hära.. Så vid 5 gick jag och mötte Moa i stan, vi gick till mig och typ pratade om massa osv.
Klockan 6 gick vi mot stan och köpte godis & dricka, jag köpte åxå en kjol och en bh.. Hehe (a)
Sen såg vi bio. Tusen gånger starkare hette den. Inte den bästa jag sett men den var helt ok! Den har ganska mycket sanning i sej om hur de faktiskt är kom jag fram till (h) Sen kom hennes mamma och hämta henne, jaja men ska inte skriva mera utan lägga ut bilderna från igår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0