It's my life

15 sanningar om mej!

1. jag har väldigt lätt för att gråta
2. jag vill blogga, asså vara bra på de & ha en rolig och fin blogg. men hittar kommer aldrig på något och blogga om
3. jag vill vara bra i skolan och försöker, men kommer ändå bara upp till G i alla ämnen..
4. jag är verkligen inte nöjd med min kropp eller utseende
5. jag tycker att jag har tråkigare i mitt liv nu än vad jag hade förut
6. utan facebook har jag typ inget liv
7. jag är väldigt less på mitt hår och vill göra nå åt de men vet inte vad?!!?
8. tycker att mitt handbollslag har splitras väldigt mycket och de är inte lika roligt längre...
9. jag har väldigt liten tumme? haha
10. jag är nog oftast glad
11. jag funderar ofta på vem jag är
12. jag önskar jag var nöjd med mej själv
13. vill vara bra på sjunga
14. känner ofta att folk vänder sej bara änr dom behöver hjälp
15. karolina är min bästavän!


Kommentarer
Postat av: maalin

Jag tycker du ska färga så det blir mer "naturlig" blond, med ljusbruna och blonda slinger :)

2010-11-09 @ 19:05:32
URL: http://maliinjjjohansson.blogg.se/
Postat av: karro med dunken

ÄLSKAR DIG BÄSTIS ! (L)

2010-11-11 @ 23:01:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0