Var ett tag sen sist

Har inte bloggat på väldigt länge som ni kanske har märkt, haha :p! Har typ vart m. Karolina & Rickard mest den senaste tiden. Sist jag bloggade fyllde jag ju år. Fick piercing i naveln, pengar, headset, presentkort, smink osånt.. Jaja, idag har jag vart m. Rickard, sen for vi till Karolina och dära var Ante & Emil.. Var dära någon timme sen tog jag & han bussen till honom så åt han, vid halv 6 kom pappa och hämtade mej. På vägen hem plockade vi upp Karro, vi har bakat chokladbollar med oboy (haha) och kladdkaka. Inget av de blev speciellt lyckat hahaha! Nu vettefan vad vi ska göra, typ se film lr nå.
Imorgon ska jag & köra skoter m. Rickard & Johan iaf! Uppdaterar imorgon efter de :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0