No stress

Tjoho! Bloggade inge mera igår, sov hos Rickard inatt. Igår var jag, Fredrik, Rickard & någon random brud hos mej. Sen drog vi te stan satt dära & gjorde typ inge! Efter de drog jag, Rickard & Fredrik te R. Satt vid datan & så, efter ett litet tag drog F. Blballblblba... Idag så for jag & R ut med skotern kring 11 kanske? For te buddbyn satt dära & prata lite, sen for vi vidare till holmfors. Så såg vi massa jävla renar. Typ 30 stycken :D När vi kört ett tag så drog vi oss tebaka mot erikslund, satt på ängen först & stekte, sen drog vi oss upp mot berget. Så låg vi dära & stekte ;-) Jomen typ så, nu har jag iaf bloggat så nu bör ni vara nöjda. Funderar på lägga in massa bilder, men vi ser om jag ids!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0