Hej, Hejdå!

Satt it vid datan igår, så kunde inte blogga.. Men min helg i rörbäck har iaf vart helt otrolig :-) Vi har haft de skit mysigt & kul!
På fredag när vi for dit, då gick vi till ngn & där var Rickards mormor & morfar. Så satt vi typ dära och prata på om allt & inget, berättade vilka från torpgärdan som gick i min klass & så eftersom Hasse var gympalärare dära åt dom. Sen på kvällen gjorde vi inte så mkt, typ chiilla. På lördags morgon vare ju typ skoterträff dära, mkt folk haha. Skotertävling & nå jävla hundar som typ drog en kälke så man fick åka, trevligt! Vi var typ dära några timmar, sen drog jag & Rickard och maaata skoter, hah typ for te sandtaget. Kulkul, sen körde vi typ bara skoter hela dagen. På kvällen vare melodifestival kväll hos hans mormor&morfar fast vi orkade inte vara dära så vi gick till deras stuga. Såg på se upp för dårarna, haha så sjukt kul :-D Så åt vi godis & bara myyste typ, på söndag for vi ut med skotern rätt tidigt för mamma sku komma & hämta oss 12. Skjutsade hem Rickard & jag for på vårdcentralen, var tvungen att ta ut min navelpiercing :'( Hade jag haft kvar den så hade jag fått buk blalbal? Inte vet jag, så nu har jag antibiotika & käkar pencelin. Haha perfekt (y) Nämen sen så kommer jag fan inte ihåg vad ja gjorde igår? Idag iaf, skola då. Gick fan segt, men sista dagen ju :-D Efter skolan var jag med Karro, vi typ ba steekte. Haha nämen vi var i stan ett tag sen 5 hade jag träning. Men hur bra gick de..... Stuka typ foten direkt, hah helvete. Gjorde skit ont iaf :s
Sen efter kom Rickard hit. Vi färgade mitt hår, eller utväxten. Sen efter ett tag kom Emil också, då färgade vi rickard hår också, hahah! Men iaf så kom Karro efter ett tag. Vi satt här & pratade om skotrar och sånt, lyssna på musik & hade de bara allmänt roligt. Sen for dom hem utom Rickard, då stannade han hära ett tag. Vi myste bara och sånt, tog de lugnt. Sen for han hem, nu sitter jag hära & pratar i telefon med Moa!!! :-D
Imorgon bär de av till thailand, kommer såklart sakna alla söta vänner! Hoppas ni har de bra för de kommer jag ha! Ska förståss blogga om jag får tillfälle så ni vet hur jag har de. Men nu ska jag väl vara lite social!
HA DE BRA ALLA SÖTISAR ;-*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0